2012. jan. 3.

Guten Rutsch!!

Az egyetlen dolog, amit odahaza vettem az Váczi Eszter új albuma, mellőle kívánok minden kedves Olvasónak, mivel az ÚJévet ügyelettel kezdtem, ezért kicsit megkésve, áldott és boldog Kezdetet a 2012es Esztendőben...

az új Főnök fergetegesnek vélt új ötlete és műszakoltatása miatt két nap szabadnapra vagyok ítélve, így rögtön mínusz tizenkét órával kezdem a januárt, mert az elmúlt évben túl sok túlóra gyűlt össze - így van miből levonni... ha kell, ha nem... valahogy egyik intenzíves sem örül ennek a kötelező műszaknak... én még csak nevetek rajta, mert a döntő első napokra lettem szabadságra ítélve...

Otthon... 

otthon nagyon jó volt... rövid és tömör... betáblázott... hát, így megy ez, ha a kiadott szabadság kevés és két éve nem voltál együtt azokkal, akiket szeretsz, Karácsony közeledtével... még ha szereted is az érzést... és ha a Gondolat is másfelé, leginkább mosolygóssá terel... már szeptemberben előkészített idézetek a képeslapokra... régóta tervezett és becserkészett ajándékok, lassan, napról napra adagolva... ez idén mulatságossá sikerült, mert Anyuska miután át merte kutatni a bőröndömet, hogy akkor ennyi volt, mert kiürültek a könnycsatornái, akkor csengetett be a postás, aki a hazautazás előtt feladott csomagomat hozta házhoz hatalmas mosollyal... 

életem legszebb naplementéjében volt részem a repülőgépen... jobbomon teljes sötétség, balomon Az a Naplemente...

és a német karácsonyi vásárok hangulata és fényei és körhintái... bár forralt borból valószínűleg rekordot döngetően kevés fogyott, hiszen ki szeret plusz hat fokban forralt bort inni... körhintázni viszont... még én is megtettem... Berlinben
én sok mindent megfogadtam az Új Évre...

receptet majdnem elfelejtettem... tökéletes... újévi... az idei szilveszterkor tessék kipróbálni!!!

Szép Napot, J.

Ditja még alszik... sokat álmodott éjjel - megviselte...




0 megjegyzés: