2012. nov. 5.

szakmai

az hogy utáááálok előadást tartani, az nem kifejezés... pláne az intenzív medicina intenzivitásáról napjainkban... azt a kismillió tanulmányt és megfigyelést... ennél még a Dávid-naptárt is szívesebben olvasgatnám...

szóval a tudomány mai és persze régi állása szerint is, a műszakban dolgozás, mint olyan és egyáltalán megnöveli a kardiovaszkuláris rizikót... 
azaz
hamarabb lesz egy infarktusom vagy agyvérzésem

és ehhez még hozzájön az a két X és negyven felett a hisztéria mellett a menopausa is...

de
örülhetünk
kedves Elvtársak

mert a műszakban dolgozók túlélési esélye egyedülállóan
   

most inkább ne gondoljunk bele, hogy ez minek köszönhető... itt ajánlanám minden (elkényeztetett) Cicamicának a 24 vagy ne essünk túlzásba a 12 ÓRÁS műszak fogalmát és kipróbálását...

akkor ez most azt jelenti, hogy nagyobb eséllyel élem le életem 50 feletti részét lebénultan vagy leszázalékolva???

hoppá!!!

Ui:: hirtelen "allergiás" lettem a kézfertőtlenítőre, bár én éppenséggel ekcémának nevezném... és mi volt a válasz erre:

Akkor ez azt jelenti, hogy elégszer fertőtlenítem a kezem... és ezért én lettem azzal kitüntetve, hogy az éjszakai műszakban, azaz 18:30 és 7:45 között egy nő utánam mászkált és egy rohadt nagy fehér cetlin húzott egy strigulát... minden egyes kézfertőtlenítés után... 

nem, nem volt idegesítő a stopper a kezében!!!

miért nem tudom még mindig befogni a nagy pofámat???

folytatnám, de csengetnek
ez pedig egyet jelent

a
§:)
§:)
§:)   

0 megjegyzés: