2010. jún. 16.

"SzundikaPóz" alatt

Az Öcsémmel nevezzük így a délutáni sziesztát 
és mivel Anyuskáék felvették a SzundikaPózt, ezért gyorsan bekapcsolom a kávéfőzőt és írok egy keveset az elmúlt napokról - - - mutatok inkább...

hál'Istennek az időjárás a szebbik arcát mutatja - bár én magam is csodálkozom, hogy szombat este óta nem esett... 


minden a Színekkel kezdődött - 



nem tudnám megmondani, hogy utóljára mikor sürögtem-forogtam a konyhában ennyit - - - szigorúan betartott rendben folyik Édesék étkeztetése, reggeli hétkor, ebéd egykor, vacsora fél hatkor... és sürgök a konyhában, olyan jól eső érzés... örömmel teszem - - - bár ki ne tenné... 

Nigella receptje alapján készítettem a húsgombócokat paradicsommártásban, tésztával... jóleső a Csönd - miközben Apám eszik - - -
ennyi elég is, no meg a kérdés, van-e még abból az epres sütiből?

most láttam a Várost én is először kívülről - könnyekig hatódtunk a Völgy ölelését bámulva - ki-ki a maga mélyen őrzött gondolatai miatt... 

nagyon szép a Környék... az eldugott kis városok, nem nagyobbak, mint Aue, ahogy kikandikál itt-ott egy templomtorony, vagy felbukkan egy-egy tanya és mellette a nyáj...

Szüléim nem győzik hajtogatni, hogy milyen szép... 

 
a lakás alakul - magamra formálom - nem kötözködött.. eddig...

Aue "látványosságai" közé tartozik a mini-Zoo - minden kicsiben... nem tudom meddig figyelhettük a páva udvarlását, Szépsége és Színei miatt (a kép sajnos mobilos)

Jólesőség

A könyvek némán várakoznak - elkezdtem a Sasok és angyalokat Juli Zeh-től - - - érdekes, na persze erről majd később írok még...



lefőtt a kávé - hazai Omnia, Anyusék hoztak egy évre valót kábé és meg is érzik az illatát... :)

jah, ma megkaptam a vonalkódgyűjteményemet az Orvosi Kamarától... jót nevettem... 

Judit, Judit!, mi lett belőled!!!

0 megjegyzés: