2013. ápr. 6.

was ist hier los?

most fordítottam le annak a sajttortának a receptjét, amit Piszkénél találtam... és persze mindenki odáig volt érte... olyannyira, hogy el is felejtették, hogy Sacher-tortát ígértem, valamikor, öntudatlanul...

többnyire nincsenek Szavak... nem találom Köztük a helyem... viszketek Tőlük... nem tudom mikor olvastam el egy Könyvet, vagy értettem meg, amit olvasok...

Üres vagyok

kizártak a Sorok maguk közül
mennyi felesleges energiát öltem eddig a Kiejtésbe... a Magyarázkodásba... annak Reményébe

borzolnám a Fák Új, Zöld, Rügyfakasztó sörényét, ha lenne

a Főnököm azt mondta a szlovák házaspárnak az úgynevezett Mitarbeitsgesprächen, amire mindhármónkat negyedévenként kötelez, hogy mielőtt bármit is mondanának, vagy kérdeznének 

gondolják át
hogy 
honnan 
jöttek

hogy
hol
tartanának 
most

gyakorlatilag a 14 ágyhoz láncol minket... 

nincs mit mondani... nincsenek Szavak... 

az Árat

meg
fizet
em

0 megjegyzés: