2010. szept. 4.

Kerstin Gier : Anyák maffiája - - - ohh, igen!!!

Kerstin Gier. Német. Kortárs.
És végre egy német, aki felvállalja és merészen ír az (új) német mentalitásról. A kertvárosi és kisvárosi "krémről"... Ő szemtelenül pimasz, én pedig szemtelenül hangosan nevettem... jól esett a korai őszi hidegben egy mézes tea mellett...

"Ám a lányom nem hagyta magát egykönnyen megpuhítani.
- Visszaköltözöm Apuhoz.
Itt csak egy dolog segíthet:
- Cannellonit főztem. 
Nelly hallgatott egy darabig.
- És a desszert? - kérdezte végül." 

Mondanivalót? Nem kerestem benne. 
Csak sodort magával a képtelenből a képtelenebb helyzetekbe, felhőtlenül - - - szórakoztatva... ez a tök szőke, 35 éves és mellesleg hosszú combú kétgyermekes Anyuka, akit a férje csak úgy egyik napról a másikra hagyott el egy tíz évvel fiatalabb, de hasonlóképpen hosszú combú, ámbár festett szőke nő miatt...

és ott pislogunk a kapuban, legfőképpen Semmi nélkül...

Tessék olvasni 
és eldönteni, hogy a SzuperAnyu Klubba szeretnénk-e tartozni, a kivagyi, sunyi, őrültebb modult még hülyébb "modern és neveltető" kurzusra cserélő, gyereknevelést cikkekre és bio-bonyolult diétára építő Rémekhez...

vagy

majd idővel jöttök Velem az Anyák Maffiájába a túlélő Anyukák közé

sajnos nekem nincs egy Mimim, mint a könyv főszereplőjének, ezért megyek összeeszkábálom a rattan fiókos kisszekrényt a könyvespolccal egyetemben... 

tegnap ügyelet...
holnap ügyelet...
olykor a ma nem is létezik...

0 megjegyzés: