2010. nov. 2.

hír/ad/ás


gyönyörű itt az Ősz (is)... 
a fagyos reggeleken a Hegyek mögött erőlködik a Nap/Fény, beborítja az Eget verítékének türkízével, piszkos rózsaszínével, aranyló sárgájával... olykor mindegyikével... ilyenkor kicsit belehalok a Szépébe... 
a Fák lassan, bólogatva vetkőznek meztelenre... avar-takaró a földön... mézes tea a termoszban, a kézben... 

ma el szerettem volna menni - szaunázni... akkora lelkesedéssel vágtam bele a narancsbőrtelenítésbe, hogy igazán rosszul esett, amikor a pénztáros hölgy leplezetlen mosollyal közölte, hogy "Ma FÉRFINAP van!" és a hirdetőtáblára mutatott, ahol kikereshetem, hogy mikor is van az a bizonyos délután, amikor csak nők... csak mi...  és a narancsbőr... hát, ezt igazán nem vártam "ettől" a német társadalomtól - tudniillik még a nyáron, a kertben, a ruhaszárító köteleink alatt pucérkodtak a Ház 50 fölötti lakói... 

jövő héten "szimulátor-tréningre" vagyok köteles menni... egy köldöktől felfelé műanyag valamit kell majd "elaltatnom" és ha produkál és rosszalkodik, vagy éppen felül a műtét kellős közepén - - - "kezelnem"... helyesebben felülni nem tud, mert nincs is mivel...

olyan sok felesleges dolgot teszünk meg az Életben... 

0 megjegyzés: