2010. aug. 10.

Tikkancs

Ma az ügyelet utáni Körút alkalmával szóba elegyedtem (persze magyarul) először egy szürke foltos Kandúrral, majd egy zöld szemű Kisasszonnyal... 

Az én tizenhárom  és fél éves  (!) Öreglányom valószínűleg egyetlen lehadart mondatomra akupunktúrázná végig testem valamelyik oldalát, hogy a megszokott cirógatás helyére jusson fel - rajtam...

és Ő, aki rajtam kívül csak keveseknek hagyta és adta meg e Jussot, most keresi az érintés lehetőségét... még Apust is megkörnyékezte!


már nem jár el hazulról...

Neki és Picurnak köszönhetően (aki persze mindent Tőle tanult) mindkét oldalon, két szomszédos körzetben SENKINÉL nincs rágcsáló, de semmifajta madárfészek vagy betolakodó éhenkórász sem - évek óta

kihullott néhány foga is...

de Apus szerint még mindig kikószál a kiskapuig és felül a tetejére szombat délelőttönkét, délelőtt 10 és 11 között, amikor is hazajártam...

Apus szerint még bevárja míg hazamegyek... 

A Tikiről (maja nyelven a neve Amulettet jelent) készült kollázst Kistestvérem küldte március 20.-án

Hát nem gyönyörű?

0 megjegyzés: