2011. júl. 9.

was ist hier los?

sok minden... 
bár munka után nem írok, nem olvasok, nem gondolkozom - passzívan öregszem, olykor pihegve...

három hét múlva ilyenkor lassan landolásra készül majd a gép, amivel közeledem, Haza... 

addigra már túl leszek az első intenzíves ügyeletemen, a Felelősség, helyesebben a Döntés Joga már is nehezen elviselhető...

a Munka, mindig csak az...

megkérdezték tőlem többen is, hogy biztos-e, hogy mindig anesztesként dolgoztam, mert olyan jó "megérzésem" van a "miért és hogyan tovább?" - "ok-okozat" kérdéskörben a betegekre vonatkozóan... és megint csak eszembe jutott Főnökasszony, és az a mozdulat, és az a pillantás, amit ilyenkor tenne... bár nekem is hasonlóan szökik fel a szemöldököm, válasz helyett...

sokszor kaptam már szóbeli figyelmeztetést amiatt (is), hogy nem szolgálom a megszokott Rend szerint az Urakat, a líra túloldalán... hogy nem vagyok, hogy úgy mondjam 
kompromisszumképes
hát ez köztudott
ez nekem nem új...
de egy Férfi kiszolgálása és kényelme sohasem lesz előbb az "ok-okozat" elszenvedőjénél...
így van ez, 
így lettem "beprogramozva"


elkészült a szemüvegem - hétfőn megyek érte


és senki sem hiszi el, hogy évek óta először ez végre az eredeti hajszínem és nem egy kód a színpalettán... 


és olykor kifogyok a vicces válaszokból


napokra

hát, így van ez,
így lettem "átprogramozva"

0 megjegyzés: