2010. márc. 26.

biztosító/biztosított/biztosítandó

Valahogy alakul bennem az Egész tudata... jól esik itt lenni...

ahogy már reggel az első Napsugár is a Földet cirógatja és keveredik a trágyaszag, a frissen szántott föld szagával... életemben talán először nem tartom giccsesnek a Húsvét miatt színes tojásokkal díszített bimbózó bokrokat - mert tökéletes harmóniában vannak a virágok hajladozó Színeivel...

nem zavar már, hogy egyedül gyűröm a járdát és ülök a buszon... még a kocsiból is kiint mindenki - köszönni...

a polgármesteri hivatal impozáns épületében nincs tömeghisztéria, megkínálnak kávéval, amit udvariasan visszautasítok, minden gyors és praktikus - bár több oldalon keresztül csak a nevem írom alá - papír az Élet : de legalább rólunk szól...

a Bank kész csoda volt és mulattatott... már az Interneten utánna jártam, hogy kit fogok választani, bár a legkésőbben nyíló bank és mégis - van budapesti iroda!!! De nem jött össze, mert nem indult a számítógépes hálózat... talán majd hétfőn, dehát én hétfőn végre a műtőben lehetek egy külsőleg mindenképpen mélyen alvónak tűnő palántával...

ezért bementem a másik, hasonló hangzású bankba... irányítanak - át... kellemes helyiség, sötétített üveggel... pedig csak egy számlát szeretnék nyitni... az Ügyintéző bejön, bocsánatot kér, hogy várnom kell, de addig szívesen hozna inni valamit... vagy elviheti a kabátomat? vagy tehet BÁRMIT értem? öt percen belül sokszor hangzik el a kérdés - mókás... aztán belekezdünk... az egész tovább tart egy óránál, de így utóbb belegondolva jobban hasonlít egy partnerközvetítéshez, mint banki munkához... mert a nevem után a családi állapotom felől érdeklődik az Úr és innentől nincs megállás, bár a kis lába ujjáig belepirul amikor kimondja, hogy tudja mit értek az alatt, hogy egyedül könnyebb új életet kezdeni, mert hogy Ő is LEDIG... ezért és ennek örömére legalább 10x mutatkozott be, hat névjegykártyát kaptam, ebből kettőn külön bekeretezve a mobil számával, és külön kihangsúlyozta, hogy azért is ajánlja a Bank telefonos-szolgáltatását, mert akkor Őt bármikor felhívhatom - ingyen... nem tudom milyen arcot vághattam, de ebbe is belepirult... minden esetre nem éltem a (telefonos) lehetőséggel...


ennyi biztosításom, mint amennyit a mai napon kellett kötnöm, életemben nem volt! és mindez csak a minimum!

megyek, 
lefőtt a kávé, ami továbbra is borzalmas, de a placebo is valami...

1 megjegyzés:

eviana írta...

Na ná, mondtam én, hogy harakiri lesz ott érted! :))) Előbb-utóbb...