2010. márc. 27.

Rebecca Miller: Pippa Lee négy élete

"...Hogy őszinte legyek, szerintem apámat nem túlzottan izgatta az isteni vonatkozás. Jézus valóságossága, dologszerűsége, ténye volt számára a csoda. Emlékszem, egyszer vacsoránál azt mondta, hogy igazán az számít, amit itt a földön tesznek egymással az emberek. A Szentlélek meg majd gondoskodik saját magáról."

Ez volt az egyetlen Lélek-könyv, amit otthonról elhoztam... ennyi fért a bőröndbe... 


Elfriede Jelinek zongoratanárnője és hosszú "keresgélés" után a második könyv, amit őszintén ajánlhatok azoknak, akiket érdekel a "mindegyikőnk életében első kapcsolat" - miértje és hogyanja... 
sejti szinten is első kapcsolat... 

Anya és Lánya...
bonyolult és szövevényesen nevelő és emiatt olykor taszító, mégis vázat adhat és tehet tönkre egyetlen pillantással...

Látjuk ebben a könyvben a gyönyörű, de mégis csak 16 évesen bimbózó Pippát, amint gyógyszerfüggő anyja cumisüveggel békíti... igaz utóljára... majd a lázadó kamaszt, aki bár otthonról elszökött, mégis anyja nyomdokain járva lebegi át a new yorki éjszakákat... mígnem tökéletes feleség, háziasszony és Anya nem lesz... aki betegesen retteg attól, hogy tönkreteszi lánya életét... és nem marad a tudatnak más kiút, csak az alvajárás és egy igazi Társ ígérete...

miután láttam a könyvből készült film szereplőlistáját - letöltöttem, mert őrülten vágytam rá, hogy Keanu Reeves-t Chris szerepében lássam... egyszerűen nem kaphatott ebben a filmben más szerepet!!! És persze Ő volt Chris! Bár nagyon sajnálom, hogy a filmben a szárnyak lemaradtak :) 
bár így is jól sikerült...

0 megjegyzés: