2010. máj. 3.

Ajándék Bayern-ből

Gábor, akivel nemcsak suttyomban, hanem amikor csak lehetett magyarul beszéltünk a drezdai hónapban egy csokor képet küldött a Bayern-ben töltött hónapjáról... csodásak... 
és remélem Gábor is elég merész lesz - mert budai hegyek ide, vagy oda... 




A nap lepörgött, mindenki nyíltan az első ügyelet hírével ijesztget - én pedig remélem sikeresen fogok tiltakozni ez ellen... mert szerintem még korai... próbálok a nyelvi nehézségekre hivatkozni, de azt mondták, ezzel ne is próbálkozzak tovább, mert nem igaz... próbálok tenni ellene, hogy úgy tűnjön, mintha lenne nyelvi nehézségem, de mindig bebukom... de azért
próbálkozom...

Ma Eszterrel voltam, aki két éve erősíti az itteni, inkább intenzíves, mint anesztes team-et... de ma együtt voltunk az urológiai kis műtőben... (az itteni ötödik emelet!!! Ohh...) hát, gondolhatjátok... jól esett... vagy én válaszoltam az Ő német kérdésére magyarul vagy fordítva... 
tervezgetik az "elrugazkodást"... innen... 

És végezetül, 
Merszedesz!!!


A környéken is vannak hasonló adottságú kastélyok és várak, ki is szemeltem már néhányat... körül kellene néznünk,
hátha legalább egy fél vagy negyed herceg ott lapul valamelyik bokorban... 
kérhetünk "termékmintát"...
vagy / és elugorhatunk Bayern-be is... of course...
 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én benne vagyok, sőt nemsokára repülök, pontosabban gurulok.... reszkessetek kastélyok és hercegek!!!!