2010. máj. 2.

Vicának...

bár az Internet szerint nyertem még egy hetet, de a blogod szerint nem... 
és én készültem...

bár tudom, az ilyen dolgokban (sem) szereted a nyilvánosságot - mégis így lesz...
 
több nyom marad
Hozzád...
Hozzám...

és bár banálisan hangzik, de a megszerkesztett lapot nem tudtam kinyomtatni, mert Aue kicsi az ilyesmihez, a titkárnő meg szabadságon van...

de jöjjön, aminek jönni kell
Neked...
Nektek...




Tisztelt Második Anyák-napja Nyertese !

Az alábbi menükártyát bármikor beválthatja Családjával együtt telefonos  időpontegyeztetés után. A helyfoglalás miatt megértését köszönjük, de a helykoordináták módosítás alatt állnak!
És íme az Önöknek szánt Ajándék menüsor:


Előétel:
Piros-zöld krémleves fokhagymás ropogóssal
<  ˘˘  > 

Főétel:
Ínyenc sajtokkal töltött csirkemell sonkakabátban
habos krumplipürével, salátaágyon
<  ˘˘  > 

Desszert:
Csokis cremé bruleé "Anya" kedvére


Reméljük az Önöknek szánt menüsor "beváltására" minél hamarabb sort kerítenek!

A Szervező

Legyen nagyon szép napotok!

2 megjegyzés:

eviana írta...

:))))))
Ne már :).

A főételt viszont módosítani kellene, húskiiktatás dívik megint. Esetleg hal...
Repcsivel hány perc az út? És hány forintos?
Azért nem felejtem el, gyűjtögetünk és növögetünk addig.

eviana írta...

Ja, és jössz nekem egy gasztrobejegyzéssel, amit még dobozos cetlin kértem tudod...helyi specialitáskóstolósszépenleírós...